Senaste inläggen

Av artem mirion - 7 april 2012 17:41

Medan 2014 Chevrolet Impala kan ha många charmiga egenskaper och skryta med en uppsjö av motoralternativ, en har det enligt uppgift inte kommer att vara erbjudandet är fyrhjulsdrift. Enligt GMInsideNews.com, Chevrolet har reps sagt fyrhjulsdrift ingår inte i den kortsiktiga eller långsiktiga plan för den nya stora sedan. Medan Impala delar plattform med Cadillac XTS och Buick LaCrosse - båda vilka inte erbjuder AWD - tydligen General Motors vill behålla Impala front-drive-bara för att kunna skilja den från Buick och Cadillac . Även om det återstår att se om avsaknaden av all-wheel drive kommer att skada Impala möjligheter att konkurrera med Ford Taurus och Dodge Charger , som båda erbjuder det, har Chevy människor kallas uppgift fyrhjulsdrift en "mycket smal bit av i full storlek sedan marknaden. "

zgi9 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 tn876 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 tn876 zgi9 tn876 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 tn876 tn876 zgi9 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876
Av artem mirion - 7 april 2012 17:39

Vi måste erkänna att bli ganska slagna med löftet om låg-slung Acura NSX koncept som debuterade på Detroit Auto Show i januari. Men för detta ögonblick - och för de kommande ögonblicken - "löftet" är allt det är, eftersom Acura säger att vi inte ska förvänta oss en NSX i utställningslokaler förrän någon gång omkring 2015. (Tillbaka i januari rådde Acura att produktionen bilen är "förväntas debutera under de kommande tre åren.") Fram till dess är Hondas premium utpost kommer att göra allt den kan för att stoke bränderna att hålla intresset högt, inklusive stjärnspäckade Super Bowl kommersiella framträdanden och detta - en Drophead spinoff som kommer att vara Tony Starks tur i sommarens The Avengers . storsäljande från Marvel Vi såg först denna bil tack vare några intrepid bilder inspelningsplatsen med blivande paparazzi tillbaka i början av oktober , men detta är den första officiella erkännande och bild av bilen som vi har sett. I början av mars berättade vi dig om påstådda patent ritningar av en NSX konvertibla som var mycket lik den Detroit showcar, som vissa tolkats som Acura planerar både ett fast-head coupé och en roadster för produktion. Men dessa ritningar ser en väldigt mycket som bilen visas här, med undantag av små detaljer som ett unikt hjul mönster och olika stolsrygg, så även om det är möjligt att Acura är funderat en topless NSX kunde renderingar har helt enkelt varit för att skydda mönsterskydd till filmen bilen, särskilt med tanke på att varken Starks tur eller de ritningar patent verkar ha strålkastare. Vi får vänta och se vad Acura bestämmer om dess Ohio inbyggda all-wheel-drive hybrid superbil, men vi misstänker att även om det gör GreenLight en cabriolet version vi förmodligen inte kommer att se det fram till 2016. Vilket är ... en riktigt lång tid att hålla tro på ett löfte.

zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 tn876 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 tn876 tn876 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 tn876 tn876 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 tn876 zgi9 tn876 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 tn876 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 tn876 zgi9 tn876 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 zgi9 zgi9 tn876 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 tn876 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 tn876 tn876 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56
Av artem mirion - 7 april 2012 17:38

Chevrolet har över hundra år av arv från vilken det kan ringa på när rätt marknadsföring vinkeln presenterar sig. Som till exempel när det lanserar en helt ny Impala för 2014 års modell, som den just har gjort på 2012 New York Auto Show . Som sådan har automaker fört en mint 1966 Chevrolet Impala SS 427 Cabriolet för att visa vid sidan av sitt nya familj sedan. vi kommer att få denna rätt ur vägen: från 1966 "Vert har ingenting gemensamt med 2014 sedan, utöver dess namnskylt. Oavsett är det alltid kul att snegla över en klassiska muskel bil, och det 66 Impala är kanske det bästa av sin fulla storlek rasen. Den 427-kubik-tums V8 var fabriken beräknas till 390 hästkrafter och 470 pund-fot av vridmoment - många fler än nödvändigt för att förvandla dessa 7,5-tums-breda bias-ply däck i plymer av rök, och de fyra-växlad manuell och 3,55 : 1 växlar betyder det väl är utrustad för 1960-stil stoppljussystem showdowns. Kolla in det här klassiska Impala SS i vår högupplöst bild galleri, och innan vi blir för sentimental för gamla tider, minns två punkter: För det första, så häftigt som denna Maskinen utan tvekan är, kan det aldrig att säljas idag på grund av säkerhet och utsläpp skäl. För det andra, var de flesta av de miljontals impala som sålts under de åren mycket mer fotgängare modeller än denna fantastiska blåa SS. Förbehåll åt sidan, vill vi här bilen mullrande bort i vår virtuella garage. Dåligt.

zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 tn876 vtr56 vtr56 tn876 tn876 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 tn876 tn876 vtr56 tn876 zgi9 tn876 tn876 vtr56 zgi9 zgi9
Av artem mirion - 7 april 2012 17:36

Vi älskar Mini känsla för humor, och dess april Fools 'Day upptåg i år var bland våra favoriter . Medan vi verkligen, verkligen ville Cowley husbil att vara verkliga, Mini gick faktiskt vidare och byggde Amphibious "Yachtsman" - och sedan tog det till New York Auto Show , precis som lovade att i sin falska . April 1 pressmeddelande tanke på att Vissa bilföretag har varit kända för att släppa riktiga pressmeddelanden som är oärligt i bästa , vi är ännu mer förvirrad av Minis upptåg. Klicka förbi hoppa för att läsa hela absurda pressmeddelandet och sedan gå vidare och ta en titt på galleri av hög- högupplösta bilder av Yachtsman.

tn876 zgi9 tn876 zgi9 zgi9 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 tn876 zgi9 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 tn876 tn876 vtr56 tn876 tn876 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 tn876 zgi9 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 tn876 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 tn876 tn876 vtr56 tn876 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 zgi9 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 tn876 tn876 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 tn876 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56
Av artem mirion - 7 april 2012 17:35

Det har funnits ett antal ikoniska racing leveranser under historiens gång - JPS och Gulf våren omedelbart att tänka på - och varje historisk racing fan har sin favorit. Men få är lika rent häftigt som Martini . Den italienska vermouth Etiketten har sponsrat allt från Lancias till Fords , men många av dess mycket awesomest har Porschar . . Här Bitchin 917/LH här long-tail version (Langheck på tyska) om all-erövrande 917 racer var ställt två gånger vid Le Mans : en gång genom Porsche Salzburg 1970, och en gång av Martini Racing (som gav det dess bestående paintjob) 1971. Det kvalificerade första och andra på de respektive Runnings, men visade sig bräcklig under loppet av 24-timmars race och misslyckats med att avsluta båda gångerna. De övergripande resultaten inte innebär att detta inte är ett förödande vackert exempel på motorsport historia, eller att det är något mindre än ovärderliga. Bättre kolla upp det i vårt galleri av bilder från showen golvet innan det utsöndras tillbaka bort till Porsche Museum i Stuttgart.

vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 tn876 tn876 zgi9 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 tn876 tn876 tn876 tn876 vtr56 tn876 tn876 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 tn876 tn876 tn876 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 tn876 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 zgi9 tn876 vtr56 tn876 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 zgi9 zgi9 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 tn876 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 tn876 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 tn876 tn876 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 tn876 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 tn876 vtr56 tn876 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 tn876 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56
Av artem mirion - 7 april 2012 17:34

Den 2013 SRT Viper stal New York Auto Show i veckan med sin 640-hästkrafter 8,4-liters V10 och löftet om bättre däck smältning prestanda. Det är kronjuvelen i Chrysler: s Street and Racing Technology varumärke under ledning av Ralph Gilles , vd och koncernchef för SRT, Senior Vice President för Chrysler Design och mannen mest krediteras med att återuppväcka denna best. Avbröt 2010, var Viper alltid en brutal och oförsonlig bil. Det var basebollträ i superbilar. Auto Motor & Sport fick en chans att sitta ner med Gilles och be honom fem frågor. Alltid gentleman, svarade Gilles sex. Gilles och hans team gick en smal linje förfina Viper till den punkt av italiensk Boss Sergio Marchionne acceptans, men fortfarande återstår trogen bilen. Tidigare var Viper brutalt är det kardantunnel värms upp så mycket, vände den glesa sittbrunnen i en lerkruka potten. Det tog inte ens erbjuder Stability Control, som nu krävs enligt lag, vilket innebär en felaktig åtgärd, en slip av kopplingen och Viper skulle lindas runt en lyktstolpe snabbare än en krockkuddarna löser ut. ens få ur Viper med sin side- monterade avgasrör, kan vara en utmaning, som ger bilen en sista chans att lämna sitt varumärke, bokstavligen, på din kalv. Auto Motor & Sport fick en chans att sitta ner med Gilles och be honom fem frågor. Alltid gentleman, svarade Gilles sex. AB: Den nya designen är ren Viper, men det verkar ha ett visst inflytande från de italienska superbilar. Vad är den procentuella andelen av Viper som är amerikanska, andel det är italienska? Gilles: kanske fem procent italienska. Sätena, sätena är samma leverantör som Ferrari. Det är alla amerikanska. Klar inuti, utanför, det är allt alla amerikanska.

vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 tn876 tn876 tn876 tn876 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 zgi9 tn876 tn876 tn876 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 zgi9 tn876 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 tn876 zgi9 zgi9 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56
Av artem mirion - 7 april 2012 17:32

Hur gör man den heta säljande Volkswagen nya Beetle ännu hetare? Hacka toppen! Car and Driver säger soldyrkare kommer att ha en cabriolet alternativ när man köper sin Beetle nästa år. Nyheten borde vara en överraskning för någon, men motorn val skulle kunna vara. VW säger att alla drivlinan alternativen i Coupe kommer att vara availble i konvertibel. Det innebär att 170-hästen femcylindrig, 200 hk turbo fyra och till och med 140 hästar £ 236-ft TDI. Båda sändningar kommer att vara på menyn också. 6-växlad DSG eller en 6-växlad manuell Car and Driver spekulerar i att VW förmodligen kommer att visa upp konvertibla Bug på LA Auto Show i november. När den börjar säljas under våren, det blir den enda diesel konvertibla tillgänglig i USA Vägen VW: s dieslar säljer, inte förväntar Bug versionen att sitta runt på mycket mycket länge.

tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 tn876 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 zgi9 zgi9 zgi9 zgi9 tn876 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 tn876 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 tn876 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 tn876 zgi9 vtr56 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 tn876 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 tn876 tn876 tn876 zgi9 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 tn876 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 vtr56 zgi9 tn876 tn876 vtr56 tn876 tn876 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 tn876 tn876 zgi9 vtr56 zgi9 tn876 zgi9 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 tn876 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 tn876 vtr56 vtr56 vtr56 vtr56 zgi9 vtr56 vtr56 zgi9 zgi9 vtr56 tn876 vtr56 vtr56
Ovido - Quiz & Flashcards